نصب ریسه های نوری

ما در این وبلاگ از سایت گلستان نور قسط داریم تا نحوه نصب آسان ریسه های نوری را به شما آموزش دهیم. امروز در مکان های مختلف ریسه نوری بخش مهمی از نورپردازی را به خود اختصاص داده. میتوان از مزایای ریسه نوری به زیبایی، نصب آسان، انعطاف پذیری و وزن کمی که دارند اشاره کرد.

نصب این ریسه نوری بسیار آسان بوده و با اینکه کار با سیم برق ممکن است به نظر خطرناک باشد اما نصب این رسیه ها بسیار آسان و حتی از بستن یک لامپ هم راحت تر است. برای نصب ریسه نوری آسان به مراحل زیر توجه کنید.

 

ساختار ریسه نوری

یک ریسه نوری از لامپ هایی تشکیل شده که با فاصله در کنار هم قرار گرفته اند. در یک ریسه سیم کشی بطور موازی بین لامپ‌ها انجام می شود و این به این معنی است که اگر یک لامپ بسوزه یا حتی  یک بخش دچار مشکل شود سایر بخش ها و لامپ ها روشن می ماند و آسیب نمی بیند. به همین دلیل است که می توانیم در قسمت های مشخصی ریسه را ببریم.

 

نحوه بریدن ریسه نوری

قبل از بررسی نحوه نصب ریسه نوری باید آن را متناسب با نیازمان ببریم. یکی از مهمترین قواعد نصب ریسه شلنگی این است که باید تنها در فواصل معین آن ها را ببریم که با توجه به نوع ریسه نوری که استفاده می کنید این فاصله متفاوت است. اگر ریسه را در هر قسمت دیگه ای بجز بخش های مشخص شده برش دهیم آن بخش از ریسه دیگه روشن نمی شود و می سوزد. در ادامه نحوه نصب ریسه نوری را با هم بررسی می کنیم.

 

مراحل نصب ریسه های نوری

  • در مرحله اول باید مکانی که ریسه نوری می خواهد قرار بگیرند را مشخص کنیم.

ریسه های نوری

 

 

  • در مرحله دوم مسیری که ریسه نوری قرار است قرار بگیرد را معلوم کنید. آن را اندازه بگیرید و می توانید آن را از فروشگاه گلستان نور تهیه کنید.

ریسه های نوری

 

  • در مرحله سوم شما نیاز به کابل های نگهدارنده پلاستیکی دارید. باید آن ها را متناسب با قطر ریسه های نوری انتخاب کنید. نیمی از طول آن را به دیوار فرو کنید و بین هر کدام از آن ها ده تا پانزده سانتی متر فاصله قرار دهید. این کار باعث می شود شما فضایی داشته باشید که ریسه نوری را روی آن آویزان کنید.

ریسه های نوری

 

  • در مرحله چهارم باید آن را در بین کابل ها آویزان کنید.

ریسه های نوری

 

  • در مرحله پنجم برای دقیق و میزان کردن کابل ها با چکش آن بخش های که بیرون مانده اند را داخل دیوار فرو کنید.

ریسه های نوری

 

  • در مرحله ششم پریز برق ریسه نوری را به برق بزنید.

ریسه های نوری

 

  • در مرحله آخر کلید خاموش و روشن آن را امتحان کنید. ممکن است بعضی از ریسه نوری سوییچ یا همان کلید برق نداشته باشند و شما مجبور شوید آن ها را به برق بزنید و بکشید. یا اینکه میتوانید برای آن پریز برق نصب کنید.

ریسه های نوری

حرف آخر

امیدواریم که شما از وبلاگ فازمتر چیست؟ راضی بوده باشید.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…


شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید محصولات تولیدی گلستان نور تماس بگیرید.

شماره تماس:

09127926547

02166341031

02166341032

ساعات کاری: شنبه تا چهار شنبه 9 الی 19    پنج شنبه 9 الی 14 
ارتباط از طریق واتساپ: 09127926547
اینستاگرام: _golestannoor
حجره اینترنتی: https://hojrejo.ir/card/golestan-nor/
تولید محصولات در فروشگاه اینترنتی گلستان نور
ریسه نوری، ریسه نوری ساختمانی، ریسه نوری تزیینی، ریسه های smd، ریسه شلنگی گرد، ریسه شلنگی led، ریسه شلنگی نیون فلکسی، ریسه شلنگی smd، چراغ دیواری، پراغ دیواری سنسور دار، چراغ سقفی سنسور دار شیشه و فلز، چراغ سقفی سنسور دار 2لامپ، فتوسل و فازمتر، فتوسل،

دیدگاهتان را بنویسید